Monday, September 8, 2008



3 comments:

Anonymous said...

Hej Christoffer
Som "gammal" tränare i både klubb och landslag, ger jag dig en jätte-eloge.Att palla "trycket" och ta dig till final, och bli 4:a..
Jag har aldrig, sedan 1980 i Arnheim, upplevt en sådan debut som din....Jag har varit med ett tag.
Det du nu gör, är att sätta ditt namn på kartan inför 2012. Din klubbtränare och Roffe S. är säkert jättenöjda med dig.
Kommer att följa 50m med spänning, Ha det bra, njut av detta, det kommer mera.
Annica Walther, Nacka HI.

Anonymous said...

Hej Christoffer!
Vi är 4 tjejer som går sista året på gymnasiet i trollhättan. Vi håller nu på med vårat projektarbete. Vi ska då skriva om samhället och dess anpassning till handikapp. Vi ska dessutom ha med intervjuver med handikappade personer. Vi fastnade för dig eftersom att du är i våran ålder och det kändes mest akutuellt för oss. VI skulle vara tacksamma ifall du kunde ge oss en mail-adress eller liknande så vi kunde få ställa några enkla frågor? Tack för förhand! Skicka svar till "micaa90@hotmail.com"

Anonymous said...

Hejsan Christoffer!

Mitt namn är Anton och vi arbetar med ett projekt nere i Malmö som har med Inspiration, idrott och hälsa att göra. Vi har lyckats få hit en del kända föreläsare så som Roland Andersson från landslaget i fotboll och Agne Bergvall. Men vi skulle vara mycket hedrade och glada om du skulle vilja komma och hålla en föreläsning hos oss då vi tycker du är en mycket inspirerande och stark människa!

Du skulle väl kunna svara mig på min mail, antonwik@hotmail.com.

Mvh / Anton Wiklund, Malmö