Sunday, September 7, 2008

Invigningen


Mäktigt

3 comments:

Anonymous said...

jädrar va mäktigt. fan va grym du e btw.! fortsätt att kämpa! due grym! // Oliwia Åberg Ps. alla i MASS hälsar å hejar på diig!

Anonymous said...

Tjenare Christoffer. Jag är verkligen imponerad av dig. Du är en kanon kille.
Än idag tänker jag tillbaka och saknar jag våra pratstunder på Osten. Du var min räddning bland kärringarna.

Hoppas du har det bra i Peking.
Mvh Danijel

Anonymous said...

Hej Christoffer. Jag är en utlandssvensk affärsman som faktiskt helt hade missat Dig(!) Idag läste jag nyheterna på webben och läste en massa reportage och såg filmsekvenser av Dig, med anledning av att Du blivit en "Hjälte"! När jag var i 20-års åldern, på 1980-talet, bröt jag nacken och spräckte skallen i en trafikolycka. Jag lyckades, mycket tack vare fantastiska läkare i Uppsala, ta mig tillbaka och bli fysiskt helt återställd. Det har gått mycket bra för mig rent karriärmässigt sedan dess, och jag har bott och arbetat utomlands i olika omgångar. Tyvärr har jag väl inte levt så hälsosamt alla gånger, vilket tyvärr börjar märkas nu när man blivit "medelålders". Men när jag läser om Dig och det Du åstadkommit, får jag tårar i ögonen. Jag vaknade upp efter 12 dagar i koma med vänstersidig förlamning. Jag kommer aldrig glömma den tiden, och jag tror mig dela en del av den mentala resa Du tvingats göra initialt. Sedan har ju Du gått igenom så pass mycket mer, och framförallt uppnått så otroligt mycket mer. Jag gråter av beundran för Dig. Ingen far i världen kan vara mer stolt än Din pappa idag! Varma lyckönskningar och allt gott till Dig och Din familj i framtiden. hm.brehmer@gmail.com